Regulamin zajęć grupowych
- Szkoła zobowiązuje się do przeprowadzenia kursu języka angielskiego w grupach 4-6 osobowych w okresie od 16.09.2024 do 26.06.2025.
- Zajęcia w grupach odbywają się według planu ustalonego na początku roku szkolnego, dwa razy w tygodniu, zgodnie ze znajdującym się na stronie internetowej Szkoły i na platformie Kivo kalendarzem oraz planem lekcji.
- Kursy składają się z 30 spotkań w semestrze. Kursy dla dzieci i młodzieży to 30 godzin zegarowych na semestr, kursy dla dorosłych to 60 godzin lekcyjnych w semestrze (30 spotkań po 1,5 godz. zegarowej).
- Kurs przeprowadzony zostanie w siedzibie Szkoły przez wykwalifikowanego pracownika (lub online w przypadku takiej konieczności, podyktowanej sytuacja epidemiologiczną lub kwarantanną).
- Szkoła zobowiązuje się wykonywać świadczone usługi z należytą starannością oraz z zasadami etyki zawodowej.
- Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany lektora prowadzącego zajęcia w trakcie roku szkolnego, z przyczyn niezależnych od Szkoły.
- Płatność za zajęcia odbywa się jednorazowo na początku każdego semestru, lub w dwóch ratach. W roku 2024/25 terminy płatności dla semestru zimowego to 30 września 2024 (całość) lub 30 września i 31 października 2024 (dwie raty) ; dla semestru letniego: 29 lutego 2025 (całość) lub 29 lutego i 31 marca 2025 (dwie raty).
- Kwota obowiązująca za zajęcia znajduje się w Cenniku, chyba że dla danej grupy (o nietypowej liczebności) kwota zostanie ustalona indywidualnie. Należność za kurs podana jest w kwotach brutto (zwolnionych z podatku VAT).
- Płatności należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Szkoły: Alan Cook 32 1090 2402 0000 0001 0323 1978 Santander Bank Polska S.A. 2 O. we Wrocławiu, podając imię i nazwisko uczestnika kursu. Z góry dziękujemy za terminowe dokonywanie płatności.
- W wypadku braku terminowej zapłaty Szkoła, poza naliczeniem podwójnych odsetek ustawowych, ma prawo odstąpić od kontynuacji kursu ze skutkiem natychmiastowym.
- Brak wpłaty za zajęcia w trakcie trwania umowy nie zwalnia Klienta z płatności za nie.
- Szkoła odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w trakcie trwania zajęć oraz w trakcie przyprowadzania / odprowadzania dzieci z i do świetlicy SP15. Prosimy o odbieranie dzieci po skończonych zajęciach na czas.
- Ponieważ chcemy wszystkim naszym uczniom zapewnić dobre warunki do nauki, obowiązkiem uczniów jest przestrzeganie zasad dobrego wychowania oraz umożliwienie brania udziału w zajęciach pozostałym uczestnikom kursu. W przypadku uczniów nieumiejących podporządkować się zasadzie zachowania spokoju na lekcji i nagminnie przeszkadzających grupie, w pierwszej kolejności nauczyciel będzie kontaktował się z ich rodzicami. W sytuacjach skrajnych, Szkoła zastrzega sobie także prawo do wykreślenia z grupy dziecka, które nagminnie uniemożliwia prowadzenie lekcji i przeszkadza innym dzieciom (z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia).
- Nieobecność na kursie nie stanowi przesłanki do obniżenia ceny kursu.
- W przypadku nieobecności dziecka spowodowanej chorobą (zwolnienie lekarskie) i trwającej co najmniej 4 spotkania pod rząd, istnieje możliwość umówienia się z lektorem na 60-minutowe spotkanie indywidualne, aby lektor pomógł nadgonić zaległości. Termin takiego spotkania jest ustalany indywidualnie z uczniem, w miarę dostępności terminów.
- Ze względu na sytuację epidemiologiczną, w zajęciach nie mogą uczestniczyć osoby z objawami infekcji dróg oddechowych (katar, kaszel, duszności), z podwyższoną temperaturą i/lub innymi objawami wskazującymi na chorobę zakaźną.
- Uczestnicy zajęć i lektor zobowiązani są zdezynfekować ręce przed zajęciem miejsca w sali.
- W każdym semestrze dwa ostatnie tygodnie są tygodniami zapasowymi. W przypadku odwołania zajęć przez lektora (zwolnienie lekarskie, przypadki losowe) w czasie trwania semestru i braku możliwości przeprowadzenia lekcji przez nauczyciela w zastępstwie, zajęcia zostaną odrobione w ostatnich dwóch tygodniach danego semestru.
- Jeżeli z powodu sytuacji epidemiologicznej we Wrocławiu / kraju szkoły podstawowe i licea zostaną zamknięte zajęcia w Szkole będą odbywać się online do czasu ponownego otwarcia tych placówek.
- Jeśli lektor zostanie poddany kwarantannie, zajęcia będą odbywały się online do czasu zakończenia ww. kwarantanny.
- Jeżeli kwarantannie zostanie poddane dziecko z danej grupy, zajęcia tej grupy będą odbywały się online do czasu zakończenia ww. kwarantanny.
- O ewentualnych odwołanych zajęciach Szkoła będzie informować uczniów z wyprzedzeniem lub (w przypadkach nagłych) drogą mailową i poprzez stronę na Facebooku.
- Szkoła Cook's Language School nie gwarantuje możliwości odrobienia zajęć odwołanych przez całą grupę (wyjazd uczniów, imprezy szkolne etc.), ale, w miarę możliwości i dostępności terminów, lektor może przychylić się do prośby grupy o przeniesienie zajęć na inny termin.
- Lektor może odbierać dzieci ze świetlicy SP15. Wymaga to pisemnej prośby ze strony Rodzica na Deklaracji zgłoszeniowej dziecka na zajęcia oraz przekazania SP15 upoważnienia do odbioru dziecka przez lektora.
- W przypadku rezygnacji z kursu w czasie trwania semestru Klienta obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia. W takim trybie rezygnacja wchodzi w życie na koniec miesiąca, następującego po miesiącu, w którym zostało złożone wypowiedzenie. Wypowiedzenie należy przesłać drogą mailową na adres info@cookschool.pl.
- W przypadku rezygnacji z kursu Klient zobowiązuje się do zwrotu kosztów zakupu otrzymanych od Szkoły podręczników wg ceny katalogowej danego wydawnictwa, chyba, że podręczniki zostaną zwrócone i nie będą nosiły śladów użytkowania.
- Szkoła prowadzi profile na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, jednak, w trosce o prywatność Państwa dzieci, zobowiązuje się do niepublikowania tam zdjęć z zajęć, na których widać by było twarze uczestników kursu.
- Ze względu na sytuację epidemiologiczną spowodowaną COVID-19, szkoła przestrzega wymaganego reżimu sanitarnego: grupy są przystosowane do wielkości sali, przerwy między zajęciami zostały wydłużone, sale są wietrzone między zajęciami, stoliki i krzesła dezynfekowane, lektorzy prowadzą zajęcia w maseczkach lub półprzyłbicach, zachowujemy odstęp 1,5m między lektorem a uczniami i między uczniami nawzajem. Zachęcamy do stosowania maseczek.
Regulamin sporządzono w dniu 01 września 2024 r.